Blog

openfield blog1505 1

Jak zaplanować ścieżkę komunikacji w badaniu HR?

Na sukces Twojej organizacji składa się nie tylko sytuacja rynkowa, ale również to, jakie nastroje panują w Twoim zespole. Możesz  z powodzeniem je monitorować dzięki badaniom HR. Ich przeprowadzenie da Ci mnóstwo cennych informacji o tym, co dzieje się wewnątrz organizacji – pod warunkiem, że odpowiedzi Twoich pracowników będą szczere i możliwie wyczerpujące. By to […]
Kontynuuj czytanie
openfield blog0705 1

Czy Twoja firma potrzebuje badań konsumenckich?

Pracujesz na stanowisku menedżerskim, prowadzisz swój biznes lub odpowiadasz za zarządzanie produktami? Doskonale orientujesz się w swoich zadaniach, ale wiesz, że żeby wyprzedzić konkurencję, potrzeba czegoś więcej. Chcesz rozwijać firmę, umocnić jej pozycję na rynku, a być może zauważasz, że jej oferta nie do końca już odpowiada na potrzeby klientów. Niezależnie od tego, w jakiej […]
Kontynuuj czytanie
openfield blog 2 1

Czym są badania konsumenckie i jak się je przeprowadza? Źródło wiedzy o marce i rynku

Kim jest mój docelowy klient? Jakie są jego potrzeby? Co determinuje jego zachowania i wybory zakupowe oraz co ewentualnie może mieć wpływ na zmianę jego decyzji? To tylko kilka z pytań, które – mniej lub bardziej świadomie – musi postawić sobie każdy działający na wolnym rynku przedsiębiorca. Nieocenionym źródłem tych informacji są dane zebrane w […]
Kontynuuj czytanie
openfield blog 1 1

Jak badania kultury organizacyjnej mogą podnieść zaangażowanie i ograniczyć rotację pracowników?

Badania kultury organizacyjnej nie tylko zaspokoją ciekawość na temat postaw pracowników. Dostarczą nam praktycznych danych, które możemy przełożyć na lepsze zrozumienie miejsca pracy, zwiększenie zaangażowania pracowników i ograniczenie ich rotacji. Co jeszcze firma może zyskać dzięki profesjonalnym badaniom kultury organizacji?    Z tego artykułu dowiesz się: czym jest kultura organizacji, dlaczego badanie kultury organizacji jest […]
Kontynuuj czytanie

Maciej Maj

Założyciel Openfield

Wyposażymy Cię w kluczową wiedzę, niezbędną do skutecznego wprowadzania zmian i rozwijania silnej marki pracodawcy.

Kategorie

Ostatnie artykuły